1. képviselőtestület, nemzetiségi önkormányzatok, bizottságok tevékenységével kapcsolatos feladatok,
  2. polgármester, alpolgármester, jegyző, aljegyző adminisztrációs ügyeinek intézése, és egyéb szervezési feladatok,
  3. hivatali hatósági munka törvényességi ellenőrzése,
  4. közszolgálati tisztviselők közszolgálati jogviszonyával, köztisztviselőnek nem minősülő munkavállalók munkaviszonyával kapcsolatos ügyek,
  5. közszolgálati nyilvántartás kezelése,
  6. intézményvezetők és gazdasági vezetők közalkalmazotti jogviszonyával kapcsolatos ügyek,
  7. választásokkal kapcsolatos ügyek,
  8. köznevelési ügyek,
  9. Pápa város nevének és az önkormányzat jelképeinek használatával kapcsolatos engedélyezési eljárások,
  10. önkormányzat Tanulmányi Támogatási Rendszerének kezelésével kapcsolatos ügyek intézése,
  11. az államháztartáson kívüli forrásból nyújtott támogatásokkal kapcsolatos ügyek intézése,
  12. informatikai feladatok.

Gondnokság (csoport)

  1. a hivatal működéséhez szükséges technikai feltételek, eszközök biztosítása, karbantartása,
  2. a hivatali épületek üzemeltetése, karbantartása,
  3. bélyegző- és készletnyilvántartás vezetése,
  4. a hivatal tárgyieszközeivel kapcsolatos leltárfelvételi feladatok.

Comments are closed.

Close Search Window